7 januari 2018

DANSAT UT

Vilken söndag det blev, krispigt, kallt och man njöt av solens strålar.
Min bror och hans sambo var hos oss tillsammans med min mamma och pappa och vi firade att min bror fyllt år.
Vi tog en långpromenad med barnen i skogen och dansade ut julgranen.
Alla granar är nu ute ur huset och sådan tur var vad det bara en som barrade ordentligt.
Stjärnor och ljusstakar får komma ner under veckan.
Dessa stjärnor från Konstsmide och tillhör mina favoriter.
Finns i några olika utförande.

Häninga monstera, speciellt den i hörnan.
Försöka få liv i den.


Nu är julen ut dansad och pepparkakorna upp äta.

Kram
Sandra 

3 kommentarer :

  1. Vilka underbara linnegardiner - antar jag det är eller är det silduk? Köpta var el egensydda?
    /Lottie

    SvaraRadera
  2. sehr schöne Fotos. Sie können sehen, dass Sie als Familie sehr nah sind
    ________
    http://azbudownictwo.com/

    SvaraRadera
  3. sieht wirklich toll aus, muss ich zugeben!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra