24 april 2018

PALE DUNE BY PELLA NORDSJÖ

Sakta men säkert målas väggar om i vårt hus.
Matrummet har fått en ljus beige,grå nyans som heter Pale Dune By Pella  
från Nordsjö

Först var jag ute efter att måla i en mörkare färg men efter ha testmålat kände jag att rummet skulle bli för murrigt och det var inte känsla jag eftersträvade.
Kände direkt att jag tillslut valde rätt nyans.

Den här underbart vackra bukett var med på en fotosession som jag och min vän Lina gjorde i lördags.
Njuter av den varje gång jag stiger in i matrummet.

Väggen till höger som leder in i vardagsrummet ska målas med samma nyans.
Sekretären har stått i ett av barnens rum, men kände att skänken som stod där innan inte riktigt passade in och den här sekretären har större potential.

Målandet fortsätter och hoppas att jag snart kan göra ett nytt inlägg om nästa rum.

KRAM
SANDRA



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra